ترمیم و‌لکه گیری در سطح شهر آغاز شده است

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ترمیم و‌لکه گیری در سطح شهر آغاز شده است

‍ علی حمیدی تبار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: چهار راه مجتمع غدیر در ابتدای بلوار معلم واقع در شهرستان اسلام آباد غرب یکی از تقاطع‌های پر رفت و آمد شهر می‌باشد که چندی پیش به علت انجام روکش آسفالت سرعت گیر‌های این منطقه از بین رفت و مشکلاتی را برای همشهریان به وجود آورد.

وی افزود: برای ایجاد مجدد سرعت گیر در این منطقه مخالفان و موافقانی وجود داشت، اما در روز‌های ۲۲ و ۲۳ این ماه مجوز شورای ترافیک را گرفتیم و تا هفته آینده اجرایی می‌شود.

شهردار اسلام آباد غرب تصریح کرد: ایجاد هرگونه تغییراتی در سیستم ترافیک سطح شهر از جمله ساخت سرعت گیر به مجوز شورای ترافیک احتیاج دارد که پس از طی مراحل قانونی چنین اقداماتی صورت خواهد گرفت.

این مسئول در ادامه به مشکل غیر فعال جایگاه گاز نزدیک دادگاه این شهرستان اشاره کرد و گفت: علت غیر فعال بودن این جایگاه مربوط به ایرادی است که در توازن میان قیمت و عدد کیلوگرمی آن وجود دارد و از آن جایی که قصد ما جلوگیری از گرانفروشی و کم فروشی در این جایگاه‌ها می‌باشد آن را غیر فعال کرده تا پس از اصلاحات مجددا فعال شوند که پس از بازنگری‌های لازم طی روز‌های آینده در اختیار همشهریان قرار خواهد.

حمیدی تبار بیان کرد: چندی پیش قول مرمت جاده واصله بین مسکن مهر شرف آباد به محله شهرستانی را دادیم که با موافقت نامه‌ای که برای آسفالت این بخش گرفتیم تا پایان خرداد اجرایی می‌شود و روکش سراسری انجام می‌گیرد، هم اکنون لکه گیری را شروع کردیم که تا پایان هفته انجام می‌شود/تابناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یازده − نه =

فهرست