معرفی و شرح وظایف مسئول دفتر شهردار:
- هماهنگ نمودن ملاقات های مردمی و همکاران با شهردار محترم
- هماهنگ نمودن جلسات شهردار در داخل اداره و همچنین جلسات خارج اداره
- پیگیری جلسات ستاد بحران شهرداری
- نظارت بر حسن انجام امور مختلف تشریفاتی، تبلیغات و اجرای مراسمات، اطلاع رسانی، خدمات و آمار فعالیتهای انجام شده شهرداری
- حفظ و توسعه عناصر، نام ها و نمادهای هویت بخش بومی، ملی و اسلامی در سیمای شهر
- انجام امور مختلف تشریفاتی نظیر تهیه و نصب تابلو، پوشه، پرچم، پلاکارد و آگهی درخصوص فعالیت های جاری بر حسن ضوابط اعلام شده
- تهیه و انتشار بروشورهای راهنما جهت اطلاع ارباب رجوع به منظور شناخت خدمات شهری
- برگزاری جشن های ملی و مذهبی، مراسم ها و سخنرانی ها
- جمع آوری اطلاعات مربوط به ایجاد بانک اطلاعاتی و تهیه و تدوین مناسب گزارش فعالیتهای فصلی و سالانه شهرداری
- رسیدگی و بازدید از فعالیتهای واحدهای شهرداری و ارایه گزارش از نقاط قوت و ضعف فعالیتهای واحدهای شهرداری به شهردار
- برنامه ریزی برای ارتباط موثر و مستمر مجموعه مدیران شهرداری با اقشار مختلف و با رویکردهای متفاوت مدیریت شهری
- بهبود زیرساخت های توسعه ی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و ارتقاء و ترویج ورزش همگانی و غنی سازی اوقات فراغت عمومی
- دریافت برنامه ها و سیاست های کلان شهرداری در ارتباط با امور فرهنگی و اجتماعی و برنامه ریزی جهت آنها در سطح شهر.