شرح وظایف امور اداری:
- مطالعه و بررسی رویكردها و روشهاي نوین مدیریت به منظور به كارگیري و استقرار نظامها و سبك هاي مدیریت براي انجام كارآمد وظایف و بهبود روش ها
- ارائه پیشنهادات براي افزایش بهره وري و همكاري در تهیه و پیاده سازي پیشنهادات پذیرفته شده
- تعیین حقوق و دستمزد پرسنل و صدور احكام پرسنل منطقه در حدود قوانین
- اجراي آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون كار و تامین اجتماعی و نظایر آن مربوط به كاركنان شهرداري و مؤسسات تابعه در منطقه
- اجراي مقررات مربوط به هیأت هاي رسیدگی به تخلفات اداري و تجدید نظر و آراء دیوان عدالت اداري و كمیته انضباطی در منطقه
- حفظ و نگهداري نامه ها ، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی با اولویت مكانیزه كردن آنها در منطقه
- نظارت در تامین ارتباط اداري منطقه با موسسات و اشخاص حقوقی و حقیقی از لحاظ مكاتبات و مراجعات حسب دستور مافوق
- تحلیل آمار و عملكرد كاركنان منطقه
- استخراج ، مستند سازي ، بروز رسانی و اشتراک گذاري اطلاعات منطبق با مدیریت دانش و ارائه مستندات به كمیته مستند سازي
- پیشنهاد ، تدوین و بروز رسانی فرایندهاي تحت سرپرستی و همچنین تعریف و پایش شاخص هاي مرتبط با فرایندها