معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: با هدف مدیریت مصرف انرژی، ساعت کاری ادارات و دستگاههای اجرایی استان از ابتدای خرداد از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.
بالایی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در ادارات و دستگاهها، اظهار کرد: در همین راستا و با تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان، مقرر شده ساعت کاری ادارات و دستگاههای اجرایی استان از ابتدای خرداد تغییر کرده و از هفت صبح تا ۱۳ ظهر باشد.
وی با بیان اینکه تغییر ساعت کاری بانکهای استان نیز آغاز شده، افزود: ساعت کاری بانکهای استان از ۲۰ اردیبهشت تغییر کرده و از ساعت شش صبح تا ۱۳ ظهر است.
بازدیدها: 2

-300x210.jpg)
