فراخوان شهرداری اسلام‌آباد غرب برای رانندگان وانت‌بار

واحد تاکسیرانی شهرداری اسلام‌آباد غرب در اطلاعیه‌ای از تمامی رانندگان وانت‌بار فعال در سطح شهر دعوت کرد تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بیمه‌ای خود اقدام کنند.

در این فراخوان آمده است که آن دسته از رانندگان وانت‌بار که از مزایای بیمه یارانه‌ای استفاده می‌کنند، بایستی جهت پایش و بررسی اطلاعات ناوگان به ساختمان شهرداری (واحد تاکسیرانی) مراجعه کنند. هدف از این اقدام، اطمینان از فعالیت مستمر رانندگان و تداوم تخصیص یارانه‌های دولتی عنوان شده است. بدیهی است عدم مراجعه رانندگان مذکور، به منزله انصراف از فعالیت تلقی شده و منجر به توقف حمایت‌های بیمه‌ای خواهد شد.

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *