پیام نبریک شهردار بمناسبت عید سغید قربان

سم الله الرحمن الرحیم

«لَن يَنَالَ اللَّهَ لُحُومُهَا وَلَا دِمَاؤُهَا وَلَكِن يَنَالُهُ التَّقْوَىٰ مِنكُمْ»

همشهریان نجیب، فهیم و سرافراز شهرستان اسلام‌آباد غرب؛

عید سعید قربان، عیدِ خروج از ساحتِ نفس و عروج به ساحتِ قدسیِ حق است؛ روزی که خلیلِ خدا با قربانی کردنِ دلبستگی‌های دنیوی، قله‌ی بندگی را فتح کرد و به بشریت آموخت که راهِ رسیدن به معبود، جز از گذرگاهِ ایثار و تسلیم نمی‌گذرد.

این روزِ فرخنده، برای ما که توفیقِ خدمتگزاری در لباسِ مدیریتِ شهری را یافته‌ایم، فرصتی است برای بازخوانیِ عهدِ خدمت؛ چرا که خدمت به مردم، نوعی قربانی کردنِ آسایشِ خویش در راهِ اعتلایِ میهن و رفاهِ هم‌وطنان است. هم‌چنان که ابراهیم (ع) مأمور به آبادانیِ حریمِ کعبه بود، ما نیز در سایه‌ی همدلی و همراهیِ شما مردمِ بزرگوار، متعهد به ساختنِ فردایی آبادتر، پویاتر و سرزنده‌تر برای اسلام‌آباد غرب هستیم.

این‌جانب ضمنِ عرضِ تهنیت به مناسبتِ حلولِ عیدِ تقوا و نیایش، از درگاهِ خداوندِ متعال مسئلت دارم که در پرتوِ این ایامِ پرمهر، سایه‌ی وحدت و امنیت بر سرِ شهرمان مستدام باشد و همگان در سایه‌سارِ الطافِ الهی، بهره‌مند از خیر و برکتِ الهی گردیم.

امید دارم به برکتِ این عیدِ بزرگ، شاهدِ گام‌های بلندتری در مسیرِ سازندگیِ شهرمان باشیم و در این راهِ دشوار اما افتخارآمیز، دست‌دردستِ شما هم‌شهریانِ فرهیخته، ایرانی آباد و اسلام‌آبادی درخشان را رقم بزنیم.

با تجدیدِ احترام و ارادت

امیرسعید جلیلیان

شهردار اسلام‌آباد غرب

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *