پیام تبریک شهردار اسلام‌آباد غرب به مناسبت میلاد امام هادی (ع)

همشهریان گرامی و مردم شریف اسلام‌آباد غرب؛

ولادت باسعادت دهمین پیشوای شیعیان، امام علی‌النقی الهادی (ع)، اسوه پاکی، بصیرت و هدایت، بر عموم شما عزیزان مبارک باد.

ایشان که «هادی» راهِ سعادت و «نقی» در طهارتِ روح بودند، بهترین الگوی ما در مسیر خدمت خالصانه هستند. ما در مجموعه مدیریت شهری اسلام‌آباد غرب، با استعانت از سیره این امام بزرگوار، «هدایت و تعالی شهر» را در گرو «اخلاق‌مداری و تلاش خستگی‌ناپذیر» می‌دانیم.

امیدوارم در سایه عنایات حضرتش، بتوانیم با همدلی شما مردم عزیز، گام‌هایی استوارتر برای آبادانی شهر، ارتقای خدمات شهری و ساختن آینده‌ای روشن‌تر برداریم. توفیق روزافزون و سلامتی همگان را از خداوند متعال خواهانم.

امیرسعید جلیلیان

شهردار اسلام‌آباد غرب

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *