این گردهماییِ باشکوه که با همافزاییِ شهرداری اسلامآباد غرب و دیگر ارگان ها،شکل گرفت، تبلورِ ارادهیِ اقشارِ مختلفِ جامعه است. از دلاورمردانِ «بسیج» و اعضایِ «حزبِ عدالتطلبان» گرفته تا پیروانِ راستینِ ولایت و عاشقانِ جانبرکفِ «حزبالله»، همگی دوشادوشِ «مردمِ همیشه در صحنه» گردهم آمدند تا نشان دهند که در مکتبِ غدیر، عشق به وطن با دفاع از مظلوم گره خورده است.
در این میان، بر خود لازم میدانیم مراتبِ سپاس و قدردانیِ ویژهی خود را تقدیم کنیم به پرسنلِ خدوم و زحمتکشِ شهرداری اسلامآباد غرب. عزیزانی که با همتِ والای خود، از آمادهسازیِ دقیقِ جایگاه و آذینبندیِ باشکوهِ فضا تا نظافت و رفتوروبِ محیط، شرایط را برای برگزاریِ این حماسهیِ بزرگ به بهترین نحو فراهم کردند. این مجاهدتهایِ بیادعا، ستونِ اصلیِ برپاییِ چنین محافلی است.
این اجتماع گواهیست بر اینکه در سایهیِ ولایت، هیچگاه پرچمِ مقاومت و عدالتخواهی بر زمین نخواهد ماند؛ چرا که برایِ عاشقانِ این دیار، «عشق به وطن» یعنی ایستادگی در کنارِ حق.
بازدیدها: 1

-300x210.jpg)
