حضور صمیمانه شهردار اسلامآباد غرب در اجتماع مردمی «به عشق وطن» تاکید بر تداوم رویکرد مدیریت پاسخگو
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامآباد غرب؛
چهاردهمین هفته از سلسله اجتماعات مردمی «به عشق وطن» در قالب پویش «خیابان با ما» با حضور پرشور شهروندان و مسئولین برگزار شد.
مهندس امیر سعید جلیلیان، شهردار اسلامآباد غرب، در این برنامه با حضور میدانی در جمع مردم، ضمن گفتوگوی رودررو، با سعهصدر پای صحبتها، دردِ دلها و دغدغههای شهروندان نشست و دستورات لازم جهت پیگیری و حل مسائل مطرح شده را صادر کرد.
مجموعه مدیریت شهری اسلامآباد غرب با اعتقاد به اینکه تقویت پیوندهای اجتماعی از ارکان توسعه شهر است، با تمام توان از برگزاری چنین اجتماعات خودجوش و فرهنگی حمایت میکند. این حضور میدانی، تبلور تعهد شهرداری به «مدیریت پاسخگو» است تا در کنار فعالیتهای عمرانی، صدای شهروندان نیز بیواسطه شنیده شده و مسیر برای حل مشکلات شهر، هموارتر گردد.
بازدیدها: 2

-300x210.jpg)
