گزارش_خدمت | تداوم نهضت آسفالت و بهسازی معابر در اسلام‌آباد غرب

واحد عمران شهرداری اسلام‌آباد غرب در ادامه عملیات گسترده بهسازی معابر، مرحله جدیدی از نهضت لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی را با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان و ایمن‌سازی محورهای شهری کلید زد.

در این مرحله، تیم‌های فنی شهرداری عملیات زیرسازی، قیرپاشی و روکش آسفالت را در نقاط زیر به صورت همزمان اجرایی می‌کنند:

خیابان شهید اسد صادقی (تقاطع بلوار معلم)

خیابان پشت بیمارستان (به سمت میدان فرهنگیان)

تقاطع بلوار معلم

خیابان ۲۰ متری کارگر (تقاطع بلوار معلم)

کوچه ‌ شهید احمدتبار (نبش کوچه)

روابط عمومی شهرداری اسلام‌آباد غرب:
«این عملیات در راستای زنجیره خدمتِ هدفمند مدیریت شهری و با هدف ارتقای استانداردهای زیرساختی شهر در حال انجام است. همان‌طور که وعده داده بودیم، این مسیر تا ساماندهی تمامی نقاط هدف‌گذاری شده، بدون وقفه ادامه خواهد یافت.»

از شهروندان گرامی بابت همکاری و صبوری در حین اجرای عملیات عمرانی سپاسگزاریم.

شهرداری اسلام‌آباد غرب | خادمان مردم

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *