تداوم نهضت بهسازی معابر؛ عملیات آسفالت‌ریزی به بلوار شهید خالد بادنوروز رسید

شهرداری اسلام‌آباد غرب در ادامه سلسله اقدامات جهادی برای بهبود زیرساخت‌های شهری، فاز جدیدی از عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت را در محورهای پرتردد شهر کلید زد.

در این مرحله از عملیات، واحد عمران شهرداری با هدف تسهیل در عبور و مرور همشهریان و ارتقای کیفیت معابر، فعالیت‌های زیرسازی و آسفالت‌ریزی را در دو مسیر اصلی متمرکز کرده است:

۱. خیابان کشاورز: حدفاصل نبش کوچه یاس دو تا تقاطع بلوار شهید خالد بادنوروز (مسکن مهر).
۲. خیابان ستار: از مسیر منتهی به تقاطع بلوار شهید خالد بادنوروز (مسکن مهر).

تیم‌های عملیاتی هم‌اکنون با بهره‌گیری از تجهیزات و ماشین‌آلات واحد عمران در حال اجرای این طرح هستند تا با رفع ناهمواری‌ها، عبور و مرور در این نقاط مهم شهر برای شهروندان تسهیل گردد.

شهرداری اسلام‌آباد غرب ضمن تشکر از صبوری و همکاری ارزشمند اهالی محترم این مناطق، تأکید می‌کند که نهضت آسفالت و بهسازی معابر در تمامی نقاط هدف‌گذاری شده با جدیت ادامه خواهد داشت.

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *