عملیات بهسازی و آسفالت خیابان کشاورز آغاز شد

شهرداری اسلام‌آباد غرب در راستای سلسله اقدامات خود برای توسعه زیرساخت‌های شهری و تسهیل در تردد همشهریان، فاز جدیدی از عملیات عمرانی لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی را آغاز کرد.

در همین راستا، واحد عمران شهرداری با هدف ارتقای کیفیت معابر و پاسخ به درخواست‌های شهروندان، عملیات زیرسازی، قیرپاشی و روکش آسفالت را در خیابان کشاورز، حدفاصل ابتدای خیابان تا نبش کوچه یاس دو در دستور کار قرار داده و هم‌اکنون در حال اجراست.

روابط عمومی شهرداری اسلام‌آباد غرب با تأکید بر تداوم این نهضت در تمامی نقاط هدف‌گذاری شده، از صبوری و همکاری ارزشمند همشهریان در طول مدت اجرای پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد.

شهرداری اسلام‌آباد غرب | خادمان مردم

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *