هفته محیط زیست، فرصتی مغتنم برای بازاندیشی در رفتارها و سیاستهایی است که آینده شهر و سرزمینمان را رقم میزند. امروز بیش از هر زمان دیگری دریافتهایم که توسعه حقیقی، توسعهای است که با طبیعت در تعادل باشد؛ شهری پیشرو است که هوایش پاک، خاکش زنده و چشماندازش سبز باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت این هفته، خدمت ریاست محترم و کارکنان خدوم اداره محیط زیست شهرستان اسلامآباد غرب که دیدهبانان صادق و مدافعان بیادعای مواهب الهی هستند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم. تلاشهای مجدانه شما عزیزان در پایش، حفاظت و فرهنگسازی برای صیانت از عرصههای طبیعی شهرستان، ستودنی و پشتوانهای ارزشمند برای مدیریت شهری است.
اسلامآباد غرب، با پیشینهای پرافتخار و طبیعتی ارزشمند، شایسته آن است که الگوی همزیستی خردمندانه با محیط پیرامون باشد. این مهم جز با تعامل سازنده میان مدیریت شهری و نهادهای متولی محیط زیست و همراهی شهروندان فرهیخته محقق نخواهد شد.
اینجانب از تمامی فعالان محیط زیست، نیروهای خدوم خدمات شهری و دلسوزانی که در این مسیر گام برمیدارند، صمیمانه قدردانی میکنم. یقین دارم با همدلی و اقدام مسئولانه، میتوانیم شهری سبزتر و شایستهتر برای نسل امروز و فردا بسازیم.
بیایید دست در دست هم، نگهبانان صادق زمین باشیم؛ چرا که آینده، قضاوتگر رفتار امروز ما خواهد بود.
با آرزوی ایرانی سرسبز و اسلامی آباد
امیرسعید جلیلیان
شهردار اسلامآباد غرب
بازدیدها: 0

-300x210.jpg)
