پایان عملیات آسفالت‌ریزی در منطقه شهرستانی، کوچه‌های شهدای ۱۷، ۱۸ و ۱۹

در راستای تداوم نهضت آسفالت و بهسازی معابر شهری، عملیات زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت‌ریزی در منطقه شهرستانی، کوچه‌های شهدای ۱۷، ۱۸، ۱۹ و معابر متصل به آن‌ها در شهرستان اسلام‌آباد غرب با موفقیت تکمیل شد.

این معابر که پس از سال‌ها فاقد آسفالت مناسب بوده و ساکنان آن با مشکلات ترددی مواجه بودند، اکنون با اجرای عملیات اصولی و استاندارد، به سطحی ایمن و مطلوب ارتقا یافته‌اند.

تمامی مراحل برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر این پروژه با حضور میدانی و بازدیدهای مستقیم شهردار محترم، جناب آقای امیرسعید جلیلیان صورت گرفت تا از کیفیت فنی و ماندگاری اجرای پروژه اطمینان حاصل شود.

مدیریت شهری با نگاهی جامع به مطالبات شهروندان، اولویت‌بندی معابر جهت بهسازی را بر اساس نیازسنجی‌های دقیق میدانی در دستور کار قرار داده است. ارتقای شاخص‌های کیفی زندگی و تسهیل در عبور و مرور، اصل ثابت پروژه‌های عمرانی شهرداری است و بر همین اساس نظارت مستمر بر کیفیت و ماندگاری اجرای پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

از صبر و همراهی ارزشمند شهروندان فهیم در طول اجرای عملیات عمرانی سپاسگزاریم و امیدواریم با تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، شاهد ارتقای هرچه بیشتر زیرساخت‌ها و رضایتمندی شهروندان باشیم.

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *