خیابان اصلی شهری که بعداز ۲سال بازگشایی شد

با مصوب شورای محترم ترافیک به ریاست مهندس شهبازی فرماندار شهرشهیدان مرصاد لاین ورودی سه راهی شهیدهدایت مرادی توسط عوامل زحمتکش شهرداری بازگشایی شد.

این مصوبه بنا بر مطالبات مردمی و کسبه ی بازارروز بوده ضمن تشکر وقدردانی از پیگیری دکتر‌مجتبی‌بخشی‌پور عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف شخصا پیگیر مطالبات مردم این محلات بوده و همچنین مهندس‌فرهادشهبازی فرماندار محترم و اعضای محترم شورای ترافیک و سرهنگ‌بهادرنیا فرماندهی راهور شهرستان، مهندس‌جلیلیان شهردار پای کار و دیگرعزیزان خدمتگزار که در این امر زحمات زیادی متحمل شدند سپاسگزاریم.

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *