با مصوب شورای محترم ترافیک به ریاست مهندس شهبازی فرماندار شهرشهیدان مرصاد لاین ورودی سه راهی شهیدهدایت مرادی توسط عوامل زحمتکش شهرداری بازگشایی شد.
این مصوبه بنا بر مطالبات مردمی و کسبه ی بازارروز بوده ضمن تشکر وقدردانی از پیگیری دکترمجتبیبخشیپور عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف شخصا پیگیر مطالبات مردم این محلات بوده و همچنین مهندسفرهادشهبازی فرماندار محترم و اعضای محترم شورای ترافیک و سرهنگبهادرنیا فرماندهی راهور شهرستان، مهندسجلیلیان شهردار پای کار و دیگرعزیزان خدمتگزار که در این امر زحمات زیادی متحمل شدند سپاسگزاریم.
بازدیدها: 0



