بیانیه مشترک فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلام‌آباد غرب

تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و تداوم مسیر خدمت در سایه ولایت

شهادت، نه یک پایان، بلکه آغازی برای رویش‌های نو و تجدید عهد با آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. امسال در حالی به استقبال ماه محرم می‌رویم که جای خالی آن «قائد امت و رهبر شهید» به‌شدت احساس می‌شود؛ رهبر فرزانه‌ای که در ایام «جنگ رمضان» به آرزوی دیرین خود نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان راه حق پیوست.

آن عزیزِ سفرکرده که همواره دل در گرو مکتب سرخ حسینی داشت و در فراقِ زیارت کوی دوست (کربلای معلی) می‌سوخت، اینک در ماه محرم، به پاداش مجاهدت‌های خالصانه‌اش نائل آمده و مهمان خوانِ کرامتِ جد غریبش، اباعبدالله الحسین (ع) است.

مجموعه مدیریتی شهرستان اسلام‌آباد غرب، با قلبی آکنده از اندوه، این ضایعه جانکاه را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و عموم ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید. آنچه در این ایام، چراغ راه ماست، تأکید بر استمرار حرکت در مسیر ولایت است.
ما به عنوان خادمان مردم در فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلام‌آباد غرب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید گرانقدر، تأکید می‌نماییم که شهادت ایشان نه تنها خللی در عزم راسخ ما برای خدمت‌رسانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه خون پاک آن عزیز، انگیزه و پشتوانه‌ای مضاعف برای مجموعه مدیریت شهری است تا با پیروی از منویات و اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله‌العظمی سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه‌الله)، با تمام توان در جهت آبادانی شهر و اعتلای کشور گام برداریم.

بیعت امروز ما در ایام سوگواری محرم، میثاقی است مبتنی بر «تلاش جهادی» و «خدمت صادقانه»؛ تا با گوش جان سپردن به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه‌الله)، و در سایه وحدت و همدلی، پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته نگاه داریم و ثابت کنیم که راه آن شهید والامقام، در سنگر خدمت به مردم، همچنان زنده، پویا و پرشتاب ادامه دارد.

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *