موضوع: نظارت بر طرح ساماندهی و آمادهسازی نهر ارمنی
این بازدید که با حضور مسئولانه مقامات ارشد شهرستان همراه بود، مُهری بر پایان دغدغههای دیرینه مردم منطقه و سرآغاز فصلی جدید در خدمترسانی است؛ فصلی که در آن پروژههای نیمهتمام با تدبیر و همافزایی مسئولان بومی به ثمر مینشینند.
تصویری از اتحاد برای گرهگشایی:
در پی اتمام عملیات پیچیده لایروبی و پوششگذاری سقف «نهر ارمنی» (بغلگذر میدان امام خمینی ره)، مهندس فرهاد شهبازی (فرماندار شهرستان) به همراه سرهنگ بهزاد یوسفوند (فرمانده ناحیه مقاومت بسیج) و مهندس امیر سعید جلیلیان (شهردار) و جمعی از پرسنل فرمانداری، با حضور میدانی بر حسن اجرای طرح و زیرساختهای لازم برای فاز نهایی نظارت کردند.
تحلیل ابعاد پروژه:
عبور از بنبست چندساله: این پروژه که سالها به دلیل تداخلات فنی (شبکه گاز) به تعویق افتاده بود، اکنون با مشارکت هوشمندانه اداره گاز و عزم جهادی مدیریت شهری، از یک تهدید زیستمحیطی به فرصتی برای تسهیل تردد شهروندان بدل گشته است.
همافزایی مدیریت شهری: پیوند حرفهای میان «فرمانداری» (نهاد عالی دولت)، «بسیج» (مظهر نگاه جهادی) و «شهرداری» (بازوی اجرایی)، ضامن دقت و سرعتبخشی به طرحی است که رفاه و ایمنی را برای ساکنان میدان امام (ره) به ارمغان میآورد.
حمایتهای قانونی: پیشرفت این طرح، مرهون پیگیریهای مستمر دکتر مجتبی بخشیپور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است که به عنوان سوختِ موتور محرک پروژهها در سطح کلان، بازتعریف هویت شهری اسلامآباد غرب را تسریع بخشیدهاند.
افق پیشرو:
با اتمام لایروبی و پوشش نهر، این محدوده آمادهسازی شده تا با اجرای طرح ساماندهی نهایی، ضمن گشودن گره ترافیکی، معبری استاندارد و در شأن مردم شریف شهرستان ایجاد گردد.
بازدیدها: 0



